• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

آخرین جزییات سقوط بالگرد در بافت؛ خونریزی مغزی وزیر ورزش و انتقال وی به سیرجان

  • کد خبر : 3035
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
آخرین جزییات سقوط بالگرد در بافت؛ خونریزی مغزی وزیر ورزش و انتقال وی به سیرجان

به گزارش ایرنا بالگرد حامل وزیر ورزش و دیگر مسئولان همراه وی عصر پنجشنبه در حال نشستن در ورزشگاهی در بافت دچار سانحه شد که در نتیجه این حادثه شماری مجروح شدند. بالگرد هلال احمر هنگام نشستن و درحالی که چندمتر تا زمین فاصله داشت به زمین برخورد کرد و براساس اعلام هلال احمر حادثه […]

به گزارش ایرنا بالگرد حامل وزیر ورزش و دیگر مسئولان همراه وی عصر پنجشنبه در حال نشستن در ورزشگاهی در بافت دچار سانحه شد که در نتیجه این حادثه شماری مجروح شدند.

بالگرد هلال احمر هنگام نشستن و درحالی که چندمتر تا زمین فاصله داشت به زمین برخورد کرد و براساس اعلام هلال احمر حادثه ۱۶ مصدوم شامل چهار نفر کادر پرواز و ۱۲ سرنشین داشته است.

گفته می شود حال بیشتر مجروحان مساعد است اما حال یکی دو نفر از مجروحان دیگر مساعد نیست.

اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارتخانه ورزش و جوانان در این حادثه به علت شدت صدمات جان باخت.

براساس گزارش ها اقدامات لازم برای اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان های استان کرمان و تهران در حال انجام است.

استاندار کرمان نیز گفته بود که بالگرد حامل وزیر ورزش در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیده و حال بیشتر آنان مساعد است و در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

محمد مهدی فداکار عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می شود که موقع دوم برای نشستن دچار سانحه می شود و علت در دست بررسی است.

یک شاهد عینی نیز به خبرنگار ایرنا گفته بود که مشاهده کرده حال وزیر مساعد بوده و یکی دو نفر از همراهان در هنگام فرود کمی شدت صدمه به آنان بیشتر بوده است.

به گفته محمد امیرخانی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان بالگرد از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری حین فرود دچار سانحه شد و سقوط کرد.

وی اظهار داشت: چهار نفر کادر پرواز و تعدادی همراهان وزیر بودند که در این حادثه تعدادی از آنان مصدوم شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نماینده بافت در مجلس و جمعی از معاونان و مسئولان وزارت ورزش در این پرواز حضور داشتند.

استاندار کرمان همچنین گفته که همه امکانات برای انتقال مصدومان به کرمان یا دیگر مراکز درمانی بسیج شده است.

برخی منابع اعلام کرده بودند که رییس سازمان امور اداری و استخدامی نیز در بالگرد حامل وزیر ورزش حضور داشته که این خبر تکذیب شده است.

شهرستان بافت در فاصله ۱۶۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=3035

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات