• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز خبر داد :

سرقت اِلِمان‌ها بلای جان زیباسازی شهر اهواز

  • کد خبر : 6742
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
سرقت اِلِمان‌ها بلای جان زیباسازی شهر اهواز

مدیرعامل  سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: سرقت و تخریب المان‌ها در شهر اهواز خسارت‌های زیادی به شهرداری تحمیل می‌کند بنابراین از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درخواست همکاری و کمک داریم. سجاد حیدری در نشست خبری در محل این سازمان بیان کرد: متاسفانه سرقت المان‌ها و تجهیزات نورپردازی در اهواز در حال رخ دادن است و […]

مدیرعامل  سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: سرقت و تخریب المان‌ها در شهر اهواز خسارت‌های زیادی به شهرداری تحمیل می‌کند بنابراین از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درخواست همکاری و کمک داریم.

سجاد حیدری در نشست خبری در محل این سازمان بیان کرد: متاسفانه سرقت المان‌ها و تجهیزات نورپردازی در اهواز در حال رخ دادن است و با وجود اقدامات محافظتی همچنان شاهد سرقت اموال عمومی هستیم.

وی گفت: شهرداری‌های مناطق نیز برای نگهداری و حفاظت از وسایل و المان‌هایی که به آن‌ها واگذار می‌شود باید حساسیت بیشتری داشته باشند.

حیدری افزود: بسیاری از سارقان حتی با به خطر افتادن جان خود اقدام به سرقت می‌کنند و در مواردی دیده شده سارقان با قایق و از طریق رودخانه روشنایی پل‌های اهواز را به سرقت می‌برند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز ادامه داد: نیاز است که دستگاه قضا برای جلوگیری از سرقت اموال عمومی در شهر برخورد جدی‌تر و بازدارنده‌تری را با سارقان داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه دیوارنگاره‌های شهری طی فراخوان از هنرمندان انتخاب می‌شود اظهار کرد: دیوارنگاره‌های شهر اهواز به نسبت ۱۰ سال گذشته ارتقای خوبی یافته است.

وی گفت: هنرمندان در این فراخوان‌ها شرکت می‌کنند و آثار ارائه شده از سوی آن‌ها توسط هیات داوری انتخاب و برگزیده می‌شود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز ادامه داد: اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان، باید پشتوانه مطالعاتی داشته باشد و طرح بدون مطالعه، خروجی ضعیفی خواهد داشت.

وی با اشاره به طرح‌های امسال این سازمان در اهواز گفت: به زودی باغ وحش مصنوعی در پارک حجاب اهواز با ۳۰ گونه حیوانی راه‌اندازی خواهد شد.

حیدری ادامه داد: همچنین المان‌های نیمه کاره در شهر تکمیل و نورپردازی‌های بیشتری طی سال جاری انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با بیان اینکه اماکن تاریخی اهواز سرمایه های این شهرستان هستند اظهار کرد: این سرمایه‌های ملی نیاز به نگهداری و حفاظت دارند و اداره میراث فرهنگی اهواز برای نگهداری هر چه بیشتر از این بناها لازم است اقدامات موثری انجام دهد.

وی گفت: متاسفانه به اماکن ‌تاریخی در اهواز کم بها داده می‌شود و نیاز است کار بیشتری در این‌خصوص انجام شود، بناهای تاریخی در اهواز نباید رها شوند تا از بین بروند.

حیدری زیباسازی بناهای تاریخی را مستلزم انجام مطالعات از سوی دستگاه‌های مربوطه به ویژه اداره میراث فرهنگی دانست.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز با بیان اینکه زیباسازی ورودی شهر اهواز در اختیار شهرداری است ادامه داد: مطالعات آن انجام شده و نتیجه مطالعات در اختیار پیمانکار قرار خواهد گرفت تا اقدامات لازم انجام شود.

حیدری با ابراز گله‌مندی از عدم مشارکت مناسب هنرمندان برای استفاده از المان و رنگ‌آمیزی در شهر افزود: برای زیباسازی هر چه بیشتر شهر نیاز به طرح و ایده‌های بهتر و بیشتری از هنرمندان است و در این مسیر درخواست همکاری بیشتری را داریم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز با بیان اینکه زیباسازی منطقه تاریخی عامری اهواز فقط به حوزه اجرایی محدود نیست ادامه داد: برای هرگونه اقدام زیباسازی در این منطقه تاریخی باید مطالعات لازم به ویژه از سوی اداره میراث فرهنگی انجام شود.

وی تاکید کرد: یک شرکت مشاور فعال در آثار و مناطق تاریخی باید مطالعات زیباسازی این منطقه را با توجه به اهمیت و قدمت آن انجام دهد.

حیدری از تمامی دستگاه‌ها و ادارات برای زیباتر شدن فضای شهر و بسترسازی جذب گردشگر درخواست همکاری و مشارکت کرد.

وی گفت: شرکت‌های بزرگ تولیدی فعال در اهواز برای زیباسازی این شهر همکاری کنند.

 

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=6742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات