• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
1

عضو هیأت مدیره هستید یا ادمین صفحه هواداری؟

  • کد خبر : 6339
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
عضو هیأت مدیره هستید یا ادمین صفحه هواداری؟

یکی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در روزهای اخیر استوری‌هایی در فضای مجازی منتشر کرده است. کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس به هفته پایانی خود رسیده و روز شنبه یکی از این ۲ تیم قهرمان لیگ بیست‌وسوم خواهد شد. با توجه به شرایط جدول قطعا شانس پرسپولیس بیشتر است و این موضوع باعث شده […]

یکی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در روزهای اخیر استوری‌هایی در فضای مجازی منتشر کرده است.

کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس به هفته پایانی خود رسیده و روز شنبه یکی از این ۲ تیم قهرمان لیگ بیست‌وسوم خواهد شد. با توجه به شرایط جدول قطعا شانس پرسپولیس بیشتر است و این موضوع باعث شده اعضای این تیم چند روز اخیر را با روحیه بالاتری سپری کنند. در این بین رفتارهای یکی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و استوری‌های او در فضای مجازی کمی دور از انتظار است. پیمان حدادی، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر چند استوری عجیب منتشر کرده که در شان جایگاه او نیست. او ابتدا با انتشار تصویری از نتایج استقلال و پرسپولیس در خانه شمس‌آذر و اشاره به برد سرخپوشان در مقابل تساوی رقیب، به استقلالی‌ها کنایه زده و پس از انتشار شایعه حضور مهدی تاج در جلسه سازمان لیگ برای میزبانی پیکان، شعری از فردوسی منتشر کرده است.

مشابه اقدامات حدادی در سال‌های اخیر بارها توسط دیگر اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس دیده شده است. فقط در ایران است که اعضای هیأت مدیره باشگاه‌های مطرح تا این حد در فضای مجازی فعال هستند و تلاش می‌کنند با استوری‌های هوادارپسند به محبوبیت برسند و جایگاه‌شان را مستحکم کنند. در فوتبال ایران راهکار اصلی برای مطرح شدن همین استوری‌ها و مصاحبه‌های آتشین است ولی بهتر است مدیرانی که وارد این ۲ باشگاه بزرگ می‌شوند قبل از هر چیز روی عملکرد خود تمرکز کنند و تلاش کنند با حل کردن مشکلات صندلی‌شان در هیأت مدیره را نگه دارند. وظیفه یک عضو هیأت مدیره کری‌خوانی و استوری گذاشتن نیست و این کار را هواداران و صفحات هواداری در فضای مجازی به مراتب بهتر از مدیران انجام می‌دهند.

این موضوع البته فقط مختص به تیم پرسپولیس نیست و در استقلال هم طی سال‌های اخیر مدیران زیادی مشابه این اقدامات را انجام دادند و بدون کمترین اثرگذاری مثبت این باشگاه را ترک کردند. رویکردی که نتیجه‌اش مشکلات مدیریتی فراوان و اتفاقات تلخی چون حذف از لیگ قهرمانان آسیا و بسته شدن چندباره پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها بوده است.

 

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=6339
  • نویسنده : سپهر ستاری-روزنامه نگار

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات