• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
56

وزیر اطلاعات: خواب‌های آشفته فتنه‌گران علیه دین و انقلاب هرگز تعبیر نخواهد شد

  • کد خبر : 2342
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
وزیر اطلاعات:  خواب‌های آشفته فتنه‌گران علیه دین و انقلاب هرگز تعبیر نخواهد شد

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: وزارت اطلاعات اجمالا به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهد که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد. به گزارش ایرنا، در پیام حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت هفته دفاع مقدس […]

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: وزارت اطلاعات اجمالا به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهد که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، در پیام حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: “هفته‌ دفاع مقدّس” یادآور حماسه‌ جاودان و ایثار قهرمانانه‌ ملّت بزرگ، غیور و شهیدپرور ایران اسلامی است که با هدایت‌های الهی امام راحل عظیم‌الشّأن (ره) و به برکت خون مطهر شهیدان والامقام و فداکاری و جهاد مجاهدان در هشت سال توطئه‌ جنگ تحمیلی به نیابت از امپراطوری نظام سلطه علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مظلوم و نوپای جمهوری اسلامی ایران، برگ زرّین و مشعشعی از تاریخ پرشکوه این مرز و بوم را رقم زده‌اند.

وی در این پیام تاکیدکرده: ایثارگران و حماسه‌آفرینانی که نسل در نسل برای اعتلای حاکمیّت اسلام، با ایمان راسخ به آیات الهی و تعالیم آسمانی قرآن، انقیاد و تعبّد تام نسبت به خدای لایزال و مقتدر، پیامبر عظیم‌الشّأن اسلام حضرت محمّد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) و اولی‌الامر و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) را وجهه‌ همّت خود قرار داده و در عهد و میثاقی ناگسستنی با عاشورای خونبار سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام)، همچنان در عصر غیبتِ حضرت صاحب‌الامر (عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، امتثال از فرامین، تواصی، هدایت‌های حکیمانه و انگشت اشاره‌ مقام منیع و عظمای ولایت حضرت امام راحل عظیم‌الشأن (رحمه‌الله‌علیه) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را یگانه راه تفوّق و غلبه بر دسیسه‌های رنگارنگ شیطان بزرگ و طواغیت و ایادی خنّاس آنان و تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت می‌دانند.

محسن رضایی:

حذف رقابت‌های ناسالم، افزایش منافع ملی را به دنبال دارد

ایسنا: معاون اقتصادی رییس جمهور هدف از تشکیل خانه فولاد در خوزستان را دست‌یابی بهتر به منافع مشترک شرکت‌های فولادی در استان، توزیع عادلانه مواد اولیه، جلوگیری از شکل‌گیری رقابت‌های ناسالم، بازاریابی و مدیریت بازارهای خارج از کشور و کمتر شدن دخالت دولت در این بخش برشمرد. محسن رضایی روز جمعه در آیین افتتاح خانه فولاد خوزستان و دیداری با مدیران فولادی در جریان آخرین وضعیت مسایل شرکت‌های فولادی استان قرار گرفت. وی با اشاره به اهمیت و نقش خانه فولاد در استان خوزستان گفت: با توجه به وجود شرکت‌های فولادی در خوزستان، مسایل و مشکلات بخش فولاد می‌تواند در این خانه بررسی و مرتفع گردد. معاون رییس جمهور هدف از تشکیل خانه فولاد را دست‌یابی بهتر به منافع مشترک شرکت‌های فولادی در استان، توزیع عادلانه مواد اولیه، جلوگیری از شکل‌گیری رقابت‌های ناسالم، بازاریابی و مدیریت بازارهای خارج از کشور و کمتر شدن دخالت دولت در این بخش برشمرد.

احمد وحیدی:

گروه‌ها و هسته‌های سازمان‌یافته‌ در اغتشاشات، دست به خرابکاری و کشته‌سازی زدند

وزیر کشور گفت: گروه‌ها و هسته‌های سازمان‌یافته‌ای وجود دارند که در این تجمعات دست به خرابکاری می‌زنند و با حضور در مناطق مختلف اموال عمومی را به آتش می‌کشند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت پرونده مهسا امینی گفت: بعد از این واقعه تلخ که موجب تأسف همه شد بر اساس دستور رئیس جمهور که بنده را مسئول پی‌گیری حادثه کردند از همان زمان برنامه‌ای طراحی شد که چند بخش و مرحله داشت؛ یک بخش پزشکی بود که توسط مجموعه وزارت بهداشت دنبال می‌شد. بخش دیگر بخش قانونی بود که به‌دلیل مرجعیت پزشکی قانونی توسط این عزیزان انجام شد. وی ادامه داد: تحقیقات محلی هم باید صورت می‌گرفت؛ گزارش‌های بررسی دستگاه‌های نظارتی هم بود که باید نظرات آنها جمع‌آوری می‌شد. برای هرکدام از اینها کمیته‌هایی تشکیل شد و تلاش کردیم موضوع با سرعت و دقت پیش رود. وزیر کشور تأکیدکرد: در ابتدا ادعا شد خانم امینی مورد ضرب‌وشتم قرارگرفته، اما نتیجه بررسی‌ها از فیلم‌ها، گزارش بیمارستان کسری و گزارش پزشکی قانونی و سایر گزارش‌ها نشان داد ضرب‌وشتمی صورت نگرفته است؛ هیچ نشانه‌ای از خونریزی مغزی و شکستگی جمجمه و له‌شدگی احشاء در کار نبوده است.

 

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=2342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات