• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

کسب گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت بازدهی آب ISO 46001:2019 توسط فولاد مبارکه

  • کد خبر : 5097
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
کسب گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت بازدهی آب ISO 46001:2019 توسط فولاد مبارکه
در راستای استراتژی توسعه پایدار شرکت، یکی از موضوعات مهم مدیریت منابع آبی است و در این بخش، اقدامات شایان‌توجهی انجام گرفته‌ است؛ به‌طوری‌که در کاهش میزان برداشت آب خام به یک رکورد در صنعت فولاد جهان دست یافته‌ایم.

پس از اینکه از طرف انجمن جهانی فولاد، پروژه مدیریت پایدار آب فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از پنج پروژه برتر در بخش پایداری سازمانی معرفی شد، با سرمایه‌گذاری‌ها و اجرای پروژه‌های متعدد بهبود و همچنین با رویکرد شرکت مبنی بر استقرار استاندارد تخصصی در حوزه مدیریت منابع آبی در نواحی تولیدی، مجتمع فولاد سبا و ناحیه انرژی و سیالات، افتخار دیگری برای فولاد مبارکه با کسب گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت بازدهی آب ISO 46001:2019 رقم خورد.

به گزارش خبرنگار فولاد، جلسه اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه استاندارد مدیریت بازدهی آب ISO 46001:2019 با حضور ممیزان شرکت SGS و جمعی از مدیران فولاد مبارکه روز چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه در سالن جلسات فولاد مبارکه برگزار شد و در پایان، با تأیید ممیزان، فولاد مبارکه موفق به اخذ این گواهینامه شد و گام بلند دیگری در مسیر استانداردسازی فعالیت‌های خود برداشت.در ادامه مطلب ماحصل سخنان ممیزان و مدیران فولاد مبارکه حاضر در جلسه را می‌خوانید.

سیامک شجاعی، مدیر استراتژی و تعالی سازمانی:

در راستای استراتژی توسعه پایدار شرکت، یکی از موضوعات مهم مدیریت منابع آبی است و در این بخش، اقدامات شایان‌توجهی انجام گرفته‌ است؛ به‌طوری‌که در کاهش میزان برداشت آب خام به یک رکورد در صنعت فولاد جهان دست یافته‌ایم. در سال جاری نیز پروژه مدیریت پایدار آب فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از پنج پروژه برتر از طرف انجمن جهانی فولاد در بخش پایداری سازمانی معرفی گردید. از طرفی سیاست شرکت در استقرار استانداردهای مدیریتی به‌عنوان زبانی مشترک برای جاری‌سازی نظام‌مند و یکپارچه سیستم‌های مدیریت در سازمان، ما را بر آن داشت تا از سال گذشته، استقرار استاندارد تخصصی در حوزه مدیریت منابع آبی در نواحی تولیدی، مجتمع فولاد سبا و ناحیه انرژی و سیالات را در دستور کار قرار دهیم و با تلاش و مشارکت همکاران در بخش‌های مختلف، به‌ویژه حوزه بهره‌برداری، اقدامات بسیار خوبی طی یک سال گذشته صورت گرفت.

محمدرضا حسینیان، سر ممیز شرکت SGS:

در ابتدا از همکاری و همراهی تمامی مدیران و کارکنان فولاد مبارکه که در اجرای این ممیزی همکاری نمودند قدردانی می‌کنیم. طی یک هفته به اتفاق سایر همکاران خود در ممیزی با افتخار خدمت کارکنان فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا بودیم و ممیزی‌های لازم را انجام دادیم و یافته‌های خود را در گزارشی آماده کردیم.طی چهار ماه اخیر، این سومین نوبت ممیزی است که در زمینه این استاندارد در فولاد مبارکه انجام می‌شود. از سال‌ها قبل، فولاد مبارکه پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مختلفی در حوزه مدیریت مصرف بهینه آب انجام داده بود. به‌ویژه در یک سال گذشته و طی ماه‌های اخیر، کار بسیار زیادی در این زمینه در شرکت انجام‌ شده که نشان می‌دهد ارزش‌افزوده ممیزی طی چند روز برای یک سازمان، چند گزارش‌ و مجموعه یافته‌ها نیست، بلکه اقدامات بسیار ارزشمندی است که به بهانه انجام فرایند ممیزی در بخش‌های مختلف سازمان، قبل یا بعد از ممیزی، انجام می‌شود و این رویکرد در فولاد مبارکه بسیار ارزشمند و از نکات بسیار مثبت شرکت است.

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=5097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات