• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
14

امنیت مطلوب در مرزهای کشور/ تردد آرام و روان زائران اربعین

  • کد خبر : 4267
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
امنیت مطلوب در مرزهای کشور/ تردد آرام و روان زائران اربعین

فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد که امنیت مطلوبی در مرزهای سراسر کشور برقرار است و تردد زائران اربعین از مرزها نیز بدون هیچ مشکلی درحال انجام است. به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی درباره وضعیت مرزهای اربعین گفت:‌در بازدید میدانی و پایش هوایی که از مرزها انجام شد، امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور وجود […]

فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد که امنیت مطلوبی در مرزهای سراسر کشور برقرار است و تردد زائران اربعین از مرزها نیز بدون هیچ مشکلی درحال انجام است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی درباره وضعیت مرزهای اربعین گفت:‌در بازدید میدانی و پایش هوایی که از مرزها انجام شد، امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور وجود دارد و هماهنگی بسیار مطلوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داشته‌ایم. تاکنون نیز چندین مرحله دیدار دیپلماتیک با کشور عراق برگزار شده و هماهنگی های لازم برای تبادل اخبار و اطلاعات مرزی برای جلوگیری از ورود و خروج غیر قانونی اتباع، اقلام ممنوعه و همچنین تسهیل تردد زائران اربعین امام حسین(ع) انجام شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: در حال حاضر در تمامی مرزهای دو کشور به صورت هماهنگ امنیت بسیار مطلوبی برای زوار فراهم شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

این مقام ارشد مرزبانی تصریح کرد: در گذرگاه‌ها و پایانه‌های مرزی سیل عظیمی از زائران و عاشقان اباعبدالله حسین(ع) به صورت یک حماسه بزرگ چند میلیونی از کشورهای مختلف جهان حضور یافته‌اند که نشان از اهمیت این حرکت تمدن ساز اسلامی که همانا عشق به اهل بیت پیامبر (ص) و قیام امام حسین (ع) که مملو از آموزه های دینی و انسانی است در جوامع اسلامی و دیگر ادیان الهی دارد.

وی با اشاره به هماهنگی خوب بین مجموعه انتظامی کشور و مرزبانی با سازمان ها و کسانی که در راستای تسهیل در تردد زائران تلاش می‌کنند، گفت: دیروز در مرز مهران جمعیت زیادی از زوار وارد شده که آرام و روان در حال تردد هستند و مرز چذابه هم مملو از عاشقان حسینی است که بدون توقف در حال حرکت هستند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت خوبی در تمامی مرزهای کشورمان نیز حاکم است، گفت: مرزبانان به عنوان خادمان مردم عزیز، این قول را می‌دهند که هم امنیت آنها را به خوبی تامین کنند و هم با کشور عراق هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده تا مشکلات زائران را حل کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=4267

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات