• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
30

در جواب کسانی که می‌خواهند راه صد ساله را یک شبه بروند

  • کد خبر : 3739
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
در جواب کسانی که می‌خواهند راه صد ساله را یک شبه بروند

روزان ـ منصور محرابی فرد: اخیرا مطلبی با عنوان ناعدالتی در پخش آگهی روزنامه های استانی و کشوری منتشر شده است که با ذکر اینکه سال گذشته در خوزستان بیشترین آگهی را دو روزنامه به خود اختصاص داده‌اند،تقاضای عدالت در پخش آگهی نموده است. نویسنده ای که متاسفانه نمی‌شناسمش، در ادامه مطلب عنوان کرده است، […]

روزان ـ منصور محرابی فرد: اخیرا مطلبی با عنوان ناعدالتی در پخش آگهی روزنامه های استانی و کشوری منتشر شده است که با ذکر اینکه سال گذشته در خوزستان بیشترین آگهی را دو روزنامه به خود اختصاص داده‌اند،تقاضای عدالت در پخش آگهی نموده است.

نویسنده ای که متاسفانه نمی‌شناسمش،

در ادامه مطلب عنوان کرده است، بیشتر آگهی را یک روزنامه با ۸۹۸ کادر و سپس روزنامه روزان ۳۴۳ کادر  آگهی دریافت نموده‌اند. اگر به آمار ارایه شده دقت کنیم روزنامه‌ای که نام آن برده نشده است نزدیک به ۶/۲ برابر روزان اگهی دریافت کرده است، اما چرا نویسنده این سطور از نامش خوداری کرده است؟!!!

هر چند نه نام و نه چهره‌ی نویسنده محترم سطور را ندیده‌ام اما باید به این سرپرست جوان اذعان کرد، عمر فعالیت روزنامه روزان به قریب سی سال می رسد. سی سال فعالیت مستمر و بدون فاصله از ماهنامه تا هفته نامه و روزنامه خوزستان و سپس کشوری که همواره مبدا و منشاء آن و گردانندگانش خوزستان بوده است.

اما مشخص نیست، نویسنده محترم با چه دانش و سابقه‌ای اصرار داشته است،که روزان را در مقابل روزنامه هایی قرار دهد که بتواند از آنها شائبه‌های سیاسی را در ذهن ایجاد نماید؟!!!

باید به این همکار عزیز گفت: با واژه‌های موهوم نمی‌توان کسی را متهم کرد و شجاعت در گفتار از ارکان مطبوعات است که متاسفانه در این نوشته به چشم نمی‌خورد وگرنه نام روزنامه‌ای که به زعم نویسنده آن تعداد  ۸۹۸ کادر آگهی دریافت کرده است، قبل از نام” روزان” می آورد!

بر اساس اطلاع کسب شده یکی از روزنامه هایی که نام آنها در مطلب عنوان شده است، اساسا نمایندگی در استان خوزستان ندارد و دیگری نیز از حمایت‌های نهاد منتسب به آن برخوردار است.

مخلص کلام _که زیاده از آن نیز در خور این رسانه نیست_باید به این عزیز تازه از راه رسیده گفت: زمان آن گذشته است که فرد یا رسانه ای با شانتاژ و جو سازی بخواهد یک شبه راه صد ساله را طی کند و از این نمد کلاهی برای خودش بدوزد!

علاوه بر اینکه هر فرد بالغ و با تجربه‌ای به خوبی این را می‌داند که طرح اتهام علیه اشخاص حقیقی و حقوقی مساله ای نیست که بشود به سادگی از کنار آن گذشت‌.

 

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=3739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات