• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
55
نماینده مردم سقز و بانه

وزیر کشور با شفاف‌سازی ابعاد قضیه «مهسا»، بهره‌برداری رسانه‌ها را متوقف کند

  • کد خبر : 2032
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
وزیر کشور با شفاف‌سازی ابعاد قضیه «مهسا»، بهره‌برداری رسانه‌ها را متوقف کند
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.

نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.

به گزارش روزان به نقل از ایسنا، بهزاد رحیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عرض تسلیت و مراتب همدردی خود را خدمت خانواده محترم امینی و همه مردم کردستان و خانواده های جان باختگان حوادث اخیر را اعلام می نمایم. از ابراز همدردی و همراهی رئیس جمهور، مسئولین استانی و کشوری برای همدردی و عرض تسلیت به این خانواده داغدیده تشکر می‌کنم.

وی افزود: انتظار داشتیم شخص وزیر کشور برای عرض تسلیت و تسلی خاطر این خانواده و آرامش شهرستان در میان این خانواده حضور پیدا می کرد.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی امروز با تمام از رفتارهای قهری گشت ارشاد که حرمت زنان را در جامعه اسلامی می شکند و از بین می برد احساس نگرانی و اعتراض دارم. هرچند زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم و حفظ تمامیت ارضی کشور قابل انکار نیست و قدردان هستیم، اما عملکرد و موضع گیری این نهاد در این واقعه قابل قبول نیست و اطلاع رسانی های قطره ای و دیرهنگامی انجام شده است.

رحیمی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره مردم کردستان و با بیان این‌که زنان کرد نماد و نشانه عفت و صلابت و سختکوشی هستند، گفت: مهسا امینی مهمانی عزیز از دیار کردستان می خواست چند روزی را در قلب تهران مهمان شما در پل طبیعت باشد و زیبایی های کشورش را ببیند، اما قربانی شد. گشت ارشاد همیشه برای زنان ما استرس‌آفرین بوده است.

نماینده مردم بانه و سقز افزود: ما کردها زنان را آفریننده و زندگی بخش خطاب می‌کنیم، زنان و دختران کرامت دارند و باید حرمت و کرامت انسانی آن‌ها را حفظ کنیم. زنان و دخترانی که امروز از ما احساس خشم و تنفر دارند با چه ذهنیت و اندیشه ای در این جامعه زندگی کنند؟

رحیمی در ادامه خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: ۴۳ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد، همیشه مدعی بوده اند مشکل فرهنگی وجود دارد؛ آیا هنوز به این باور نرسیده ایم که فرهنگ با پلیس، ارعاب و تهدید حل نمی شود؟ مشکل فرهنگی را با  ۱۲ سال مدرسه و چند سال دانشگاه  نت

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=2032

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات