• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

حسینی، آقایی و مستوفی برای فرشته دعا می کنند؟!

  • کد خبر : 4694
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
حسینی، آقایی و مستوفی برای فرشته دعا می کنند؟!
اطلاعات زیادی درباره «گناه فرشته» منتشر نشده و سهم این سریال فعلا اعلام رسمی نام سه بازیگر، لوگو، تیزینگ و تبلیغات محیطی است. در لوگو، رد خون دیده می شود و در تیزینگ دیالوگ هایی مبنی بر ارتکاب یک قتل به گوش می رسد. این دو، نشانه هایی پررنگ هستند که با یک درام جنایی مواجه هستیم. شعار تبلیغات محیطی اما نسبتی با خون و قتل و ... ندارد و از یک جمله ساده و البته پرمفهوم به لحاظ ارتباط تماتیکی با قصه بهره برده است:« برای فرشته دعا کنید!».

«گناه فرشته» نام تازه ترین سریال خانگی است که طبق اطلاع رسانی، پخش آن جمعه اول دی ماه در پلتفرم فیلیمو شروع می شود. این سریال را حامد عنقا بر اساس فیلمنامه خود کارگردانی کرده و فعلا از شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی به عنوان بازیگران آن رونمایی شده است.

اطلاعات زیادی درباره «گناه فرشته» منتشر نشده و سهم این سریال فعلا اعلام رسمی نام سه بازیگر، لوگو، تیزینگ و تبلیغات محیطی است. در لوگو، رد خون دیده می شود و در تیزینگ دیالوگ هایی مبنی بر ارتکاب یک قتل به گوش می رسد. این دو، نشانه هایی پررنگ هستند که با یک درام جنایی مواجه هستیم. شعار تبلیغات محیطی اما نسبتی با خون و قتل و … ندارد و از یک جمله ساده و البته پرمفهوم به لحاظ ارتباط تماتیکی با قصه بهره برده است:« برای فرشته دعا کنید!». با این حساب می توان حدس زد فرشته در کانون قصه است و متهم به قتل؛ همان کسی که باید برای نجات او دعا کرد!

در تیزینگ «گناه فرشته» صدای چند بازیگر از جمله مهدی سلطانی و بهروز رضوی نیز شنیده می شود. سلطانی با سه فصل از «شهرازد»، «خواب زده»، «آقازاده»، «آمستردام» و «پدرگواردیولا» شبکه خانگی را تجربه کرده که «شهرزاد» و «آقازاده» هم سریال های محبوب تری هستند و هم زمینه درخشش این بازیگر را بهتر از دیگران فراهم کردند. اتفاقی که با «گناه فرشته» و موقعیت سلطانی در داستان محتمل است. بهروز رضوی، حضور مقابل دوربین را پیش تجربه کرده اما شناسنامه او گویندگی است و صدایش خاطره چند نسل شده. «گناه فرشته» در کارنامه او چه جایگاهی بدست خواهد آورد؟ نتیجه بزودی مشخص می شود.

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=4694

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات