• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان اعلام کرد؛

نزدیک به سه میلیون اقامت و ۲۰ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان

  • کد خبر : 5608
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
نزدیک به سه میلیون اقامت و ۲۰ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان اعلام کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا به امروز (۱۶ فروردین ۱۴۰۳) نزدیک به ۲۰ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات گردشگری به ثبت رسیده است. محمدحسین ارسطوزاده گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲ شانزده فروردین ۱۴۰۳، […]

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان اعلام کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا به امروز (۱۶ فروردین ۱۴۰۳) نزدیک به ۲۰ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان در سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات گردشگری به ثبت رسیده است.

محمدحسین ارسطوزاده گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲ شانزده فروردین ۱۴۰۳، ۱۹ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۳۴۸ بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان صورت گرفته است افزود: از این تعداد، پنج میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۰۴ بازدید مربوط به جاذبه‌های تاریخی، شش‌ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۸۱۳ بازدید مربوط به جاذبه‌های طبیعی، دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۴۹۱ بازدید مربوط به جاذبه‌های دست‌ساز، ۴۱۳ هزار و ۵۳۵ بازدید مربوط به جاذبه‌های صنایع‌دستی، یک‌میلیون و ۷۵۸ هزار و ۴۴۷ بازدید مربوط به جاذبه‌های مذهبی، سه‌میلیون و ۲۰۶ هزار و ۲۳۱ بازدید مربوط به جاذبه‌های تفریحی، ۱۹۷ هزار و ۵۴۴ بازدید مربوط به جاذبه‌های فرهنگی، یک‌هزار و ۴۸۷ بازدید مربوط به گردشگری سلامت و ۵۶ هزار و ۵۹۶ بازدید نیز مربوط به موزه‌های استان بودند.

وی افزود: همچنین میزان اقامت گردشگران در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری سطح استان در بازه زمانی یاد شده ۲ ‌میلیون و ۹۶۹ هزار و ۸۲۱ نفرشب‌اقامت بوده است و حدود ۶۶ درصد از گردشگران در اقامتگاه‌های غیررسمی (یک میلیون و ۹۳۷ هزار و ۶۹۹ نفرشب اقامت)، حدود ۱۴ درصد (۴۳۹ هزار و ۹۵۵ نفرشب اقامت) در اقامت‌گاه‌های رسمی و حدود ۲۰ درصد (۵۹۲ هزار و ۱۶۷ نفرشب اقامت) نیز در اقامت‌گاه‌های اضطراری اقامت کردند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان گفت: ۱۹۸ مورد بازدید نظارتی انجام ‌شده و از این تعداد ۹۱ مورد بازدید از مراکز اقامتی، ۴۵ مورد از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و ۳۷ بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرائی و بین راهی انجام شده است. ضمن این‌که در این مدت درمجموع ۹ فقره تشویق به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی اعطا شده است. همچنین ۱۵ واحد از این تأسیسات نیز در این مدت تذکر دریافت کردند.

وی ادامه داد: در بازه زمانی یادشده هیچ‌یک از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی اخطار کتبی دریافت نکردند. طی این مدت تعداد ۸ فقره شکایت از مراکز اقامتی، ۸ فقره از جاذبه‌های گردشگری و ۱۳ فقره نیز از دفاتر خدمات مسافرتی و گشت‌ها در سطح استان دریافت شد و این درحالی بود که شکایتی از مراکز پذیرایی و بین‌راهی دیافت نشد.

 

لینک کوتاه : https://roozankhabar.ir/?p=5608

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آنتونیو گوترش، سازمان ملل، نیویورک اجتماعی اربعین، عراق، ایران، زائران ارمنستان، جمهوری آذربایجان، درگیری نظامی اصول گرایان، اصلاح طلبان، انتخابات، احزاب افغانستان،مهاجران،افغان،هیرمند،طالبان اقتصاد انتخابات،اصولگرا،مهندسی،خالص،سازی ایران ایران، آمریکا، برجام ایران، آمریکا، برجام، مذاکرات وین، روسیه، میخائیل اولیانوف ایران، روسیه، برجام، مذاکرات وین بازار مسکن، بازار خودرو، رکود اقتصادی، رونق اقتصادی برجام، ایران، آمریکا، اروپا برجام، مذاکرات وین، رابرت مالی، احیای برجام تهران توافق، ایران، برجام، آمریکا تولید تیراندازی حسن یزدانی، دیوید تیلور، کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی، کشتی قهرمانی جهان، دیوید تیلر خبر خبری دانشگاه رئیسی رئیسی، بانک مرکزی، اقتصاد رهبر سیاسی سیل، خسارت، مدیریت بحران، بارندگی غزه،اسرائیل،حماس،فلسطین،الاقصی غزه،حماس،اسرائیل فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ، روزنامه فرهنگ فرهنگی متروپل، آبادان، بحران اجتماعی مجلس محرم، عزاداری، ترافیک، تاسوعا و عاشوار مذهبی مهسا امینی، قالیباف، مجلس، گشت ارشاد مهسا امینی، پلیس تهران، گشت ارشاد مهسا امینی، گشت ارشاد، پلیس تهران ورزش وزیر صنعت کاخ باکینگهام، ملکه الیزایت، انگلستان، سلطنت گشت ارشاد، مهسا امینی، اعتراضات